Характеристика на учня
Психолого-педагогічна характеристика особистості учня
складена студенткою Пінкл-41 групи
спеціальності 013 Початкова освіта РДГУ
Михальчук Марією Василівною
- Вік- 9 років. Учень з інклюзією, має хронічну двобічну сенсоневральну приглухуватість Vст. Глухота.
Склад сім'ї: мама, тато.
Матеріальне забезпечення та побутові умови- задовільні, вище середнього рівня.
Вік, у якому відбулося порушення слуху : вроджене порушення слуху.
Відсутність в сім'ї родичів з порушеннями слуху.
Має додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття).
Мовлення представлене нормальним темпом і ритмом.
Наявні прояви окремих лепетних слів та звуконаслідування, які супроводжуються мімікою та жестикуляцією. Сприймає та виконує прості словесні інструкції.
Вміє диференціювати суттєве від другорядного, хороша спостережливість.
Правильно відтворює слова, добирає до них малюнки, правильно добирає малюнки до речнь та відтворює їх, ілюстрації до тексту розташовує вірно.
Орієнтується у змісті предмету мовлення, частково дотримується структури тексту під час переказу, олзуміє причинно-наслідкові зв'язки.
З допомогою навідних запитань та ілюстрацій складає прості речення.
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід. Проявляє самостійність у роботі, логічно обгрунтовує свою думку.
Спостерігаються прояви гіперактивності, збудженості, неконтрольованої поведінки.
Дружні відносини з однолітками зав'язує легко, з повагою ставиться до дорослих.
Проявляє зацікавленість у роботі з конструктором Лего. Виявляє інтерес до малювання.
Пропозиції:
- У роботі з учнем використовувати індивідуальний підхід, враховуючи рівень мовленнєвого розвитку та навички соціальної взаємодії;
- У навчальному класі не повинно бути занадто багато яскравих предметів, які будуть відволікати від процесу навчання;
- Часто використовувати фізичні розминки;
- Зменшити кількість завдань відповідно до можливостей учня;
- Активно використовувати наочний матеріал;
- Давати більше часу для виконання.