Мистецька освітня галузь

Тема: Композиція з квітів

Мета: ознайомлювати учнів з поняттям «колір, як засіб виразності»; продовжувати ознайомлювати з акварельними і гуашевими фарбами, надавати початкові навички роботи з матеріалами, формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати можливості різних видів фарб, розвивати дрібну моторику рук, виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості.

Обладнання: репродукції картин (Вінсент ван Гога «Соняшники», Катерина Білокур «Квіти за тином»), альбом для малювання; простий олівець, гумка, гуаш, ємність для води, серветки для витирання рук і пензлів, палітра.

Вителька використовує цікавий та доступний для учнів підхід до вивичення теми. Вона давала коротку інформацію про техніку та особливості малювання яку легко зрозуміти учням, і надавала можливість самостійно намалювати квіти на білому папері за допомогою акварельних фарб. Таким чином, учні мали можливість зануритись у світ мистецтва, досліджуюючи та експерементуючи з різними засобами виразності.

Структура уроку була добре збалансованою, дотримано всіх основих етапів уроку, таких як організація та введення інформацію, розвиток навичок та закріплення матеріалу. Кожен з етапів має свої цілі та завдання, які допомагали учням зрозуміти тему більш детально та поглиблено.

Вчителька застосовувала принципи активної та інтерактивної навчальної діяльності, що стимулює розвиток творчості та допитливості учнів. Вона сприяла формуванню моторних навичок учнів, давала можливість аналізувати та сприймати картини мистецтва, розвивала у дітей естетичне сприйняття.

Компетнтності, які розвивалися у дітей під час уроку, включають сприйняття, розрізнення та аналіз можливостей різних видів фарб, розвиток моторики рук, засвоєння початкових навичок роботи з матеріалами та стимулювання допитливості.

Вчителька проявляла позитиивність та зацікавленість у процесі викладання, що створювала доброзичливу атмосферу на уроці та стимулювала розвиток допитливості учнів.

Застосування методів сприйняття творів мистецтва та практичної роботи дозволяло учням узагальнити отриману на уроці інформацію та поглибити свої знання про мистецтво, а також розвивати творчі та моторні навички. Дотримання принципу диференціації дозволяло враховувати індивідуальні особливості кожного учня та створювати умови для їх успішної роботи.

Зокрема, під час уроку розвивалися такі комптентності учнів, як уміння сприймати та розрізняти різні види фарб, формування дрібної моторики рук, розвиток естетичного сприйняття навколишньього світу та допитливості.

Урок образотворчого мистецтва був ефетивним та сприятливим для розвитку комптентностей учнів та формування їх творчого та естетичного потенціалу. Тему розкрито, мету досягнуто, завдання виконано.









Тема: Діалог з богемою

Мета: ознайомити з поняттям «богема» і жанром оперити, навчити визначати стиль і особливості творчості Імре Кальмана через засоби музичної виразості.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Урок засвоєння нового матеріалу,  відбувається через аналіз, синтез, узагальнення і вимагає самостійних висновків. 

Етап засвоєння нових знань відбувається шляхом активної участі учнів, використання різних методів навчання. Для активізації роботи учнів створюється відповідна атмосфера: наочність, засоби мультимедія, інтерактивні вправи, рефлексія. Створенню відповідного настрою дітей сприяє перегляд відео фрагменту «Карамболіна» з оперети Кальмана «Фіалка Монмартру». 

Вчитель використовує різні словесні та наочні методи. Використання мультимедійного підручника, незвичайний виклад уроку сприяв кращому засвоєнню учнями нового матеріалу, ні ж звичайна розповідь вчителя.

При розучуванні пісні «Чом ти не прийшов» вчитель веде роботу над вокально-співацькими навичками: диханням, чистотою інтонування та звукоутворення, звертає увагу на такі складності: фразування та дихання, при роботі над дикцією відпрацювання чіткої вимови слів, в той же час м'якого співучого виконання.

Етап закріплення заснований на емоційному підйомі, шляхом тестування після релаксації. Результатом уроку є картина, в якій показано чи зрозуміли учні тему уроку. 

Кожен наступний момент уроку пов'язаний з попереднім, продовжує його і є базою для наступного. Таким чином цілі поставленого уроку досягнуто.

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати