Природнича освітня галузь
Тема: Досліджуємо властивості води
Мета:
- формування предметних компетентностей збагатити уявлення учнів про властивості води; навчити спостерігати та проводити досліди, що демонструють властивості води; розвивати уяву, фантазію, уміння зв'язно, послідовно та зрозуміло висловлювати свої думки, враження, виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища;
- формування ключових компетентностей спілкування державною ( рідною у разі відмінності) мовами; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях.
Обдаднання: різні речовини, склянки, вода, дві ємності, дві лабораторні колби з газовідвідною трубкою, яблуко,морква, серветка, листок пекінської капусти.
Тир уроку: урок формування вмінь і навичок.
Висновок: Урок відповідає вимогам програмі Нової української школи, оскільки спрямований на розвиток предметних компетентностей, таких як збагачення уявлень про властивості води та вміння спостерігати та проводити прості досліди. Він також сприяє формуванню ключових компетентностей, зокрема умінню навчатися протягом життя та компетентностям в природних науках і технологіях.
Урок має чітку структуру, включаючи вступ, активізацію попередніх знань, виклад нового матеріалу, проведення практичних дослідів, обговорення результатів виконання творчих завдань та підсумок.
Вчителька використовує різноманітні методи, такі як читання тексту, фактів та вікторини для активізації попередніх знань, проведення дослідів з водою, вікторини та творчих завдань для розвитку творчого мислення та критичного мислення учнів.
Урок спирається на принципи науковості оскільки учні проводять досліди, сприяючись на наукові факти. Також враховуються принципи поступності та послідовності, що дозволяє учням засвоювати матеріал ефективно та систематично.
Вчителька створює атмосферу активного пізнання, привертаючи увагу учнів до теми шляхом цікавих фактів та цікавинок про воду. це сприяє підвищенню мотивації та активності учнів під час уроку.
Вчителька створює позитивну та сприятливу атмосферу спілкуючись з учнями доброзичливо ставлячись до їх відповідей, спостережень, висновків. Це допомагає учням почуватися комфортно та сприяє вільному висловлюванню їхніх думок.
Завдяки проведенню дослідів та спостережень з водою, учні розвивають свою спостережливість та уміння помічати дрібні деталі. Вони навчаються сприймати властивості води та реагувати на них.
Учні мають можливість висловлювати свої думки та спостереження під час обговорення результатів дослідів. Учні мають можливість самостійно проводити прості досліди та спостерігати за водою. Вчителька активно спілкується з учнями, стимулюючи їх висловлюватися і слухати одне одного. Це сприяє розвитку комунікативних навичок та вмінню виразно висловлювати свої думки. Учні отримують приактичні завдання і сприяють своєму власному навчанню шляхом засвоєння нових знань про воду.
Цей рівень уроку відповідає вимогам Нової української школи, оскільки акцентує увагу на формуванні компетентностей учнів і розвитку ключових навичок, таких як спостережливість, комунікативність та свмостійність. Учні мають можливість активно взаємодіяти, виконувати практичні завдання та розвивати свої вміння ьа навички під керівництвом вчительки.
Урок проведено на високому рівні, мети уроку досягнуто.
Тема: Що таке екологічні проблеми
Мета: формувати уявлення про екологію, екологічні проблеми нашої планети та шляхи їх розв'язання; формувати вміняя бережно ставитися до природних ресурсів і вміння їх заощаджувати; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, виховувати бережливе ставлення до природи.
Обладнання: ілюстрації, цеглинки Лего
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Урок відповідає програмним вимогам, оскільки передбачає формування уявлень про екологію, екологічні проблеми та шляхи їх розв'язання. Також урок спрямований на розвиток учнівських вмінь та розуміння екологічних проблем, що відповідає сучасним вимогам до навчального процесу.
Урок має чітку структуру, яка включає етапи вступу, актуалізацію попередніх знань, основну частину з викладенням нового матеріалу та практичним завданням, підсумок уроку та завдання додому. Відповідно, урок відповідає структурним вимогам навчального процесу.
На уроці були застосовані такі методи, як пояснення, демонстрація, практична робота, інтерактивний метод ''сигнальні картки''
(або ''цеглинки Лего''). Ці методи сприяють активній участі учнів, розвитку їхніх аналітичних та комунікативних навичок.
Урок дотримується принципу активності учня, оскільки сприяє їхньому активному залученню до навчального процесу. Також принцип наочності, оскільки використовуються практичні приклади та демонстрація.
Урок створює мотивацію до вивчення екології та екологічних проблем шляхом пояснення їх важливості для життя на планеті та для самого людства. Вчителька використала цікаві факти, статті, відеоматеріали, які які зацікавлюють учнів і спонукають їх активно долучатися до уроку.
Учні отримали можливість усвідомити важливість бережливого ставлення до природи та розуміти, як вони особисто можуть внести внесок у розв'язання екологічних проблем. Це викликало позитивні емоції, такі як ентузіазм, бажання діяти та змінювати свої звички.
Використання інтерактивного методу ''сигнальні картки'' або ''цеглинки Лего'' сприяло співпраці та взаємодії між учнями. Вони мали можливість обмінюватися думками, висловлювати свої точки зору та працювати разом над спільними завданнями. Це сприяло розвитку комунікативних навичок та вміння працювати в команді.
Практична робота на уроці, де учні складали пам'ятку про способи заощадження води, електроенергії та зменшення кількості сміття спонукала їх до самостійного мислення, аналізу та формування власних висновків.
Урок проведено на високому рівні. Мети досягнуто.
Тема: Хто такі земляни
Мета: розширити знання учнів про нашу планету, чисельність й населення, враховувати бажання приймати свідомі та виважені рішення, продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил, виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Обладнання: ком'ютер, відеоролик, кубик Блума, картки зі слава, тематичні малюнки, стікери.
Тип року: урок засвоєння нових знань.
Мета уроку була успішно досягнута. Учні розширили свої знання про планету Земля, її геграфічні осрбливості та природні ресурси, чисельність населенння світу її зрозтання, а також про культури та звичаї різних народів.
Вчитель використовувавирізноманітні методи та форми роботи на уроці, що дозволяло активізувати пізнавальну активність учнів, сприяло розвитку їхньої комунікативноїьта соціальної компетентності.
На уроці використовувалися різноманітні матеріали, які допомагали учням краще засвоювати навчальний матеріал та розвивати свої знання про світ.
Робота над уроком дала можливість розвивати ключові компетентності учнів, зокрема соціальні, громадянські, загальнокультурну грамотність та уміння навчатися впродовж життя.
Урок був організований таким чином, щоб сприяти взаємодії та співпраці між учнями, розвитку дружніх стосунків в класі та спільноті.
В цілому, урок був добре підготовлений та проведений, що дало можливість досягти мети уроку та сприяло розвитку компетентностей учнів.