Щоденник

18.11.2024 р. - Взяла участь у настановчій конференції

19.11.2024 р. - Зустрілась з директором, узгодили усі питання, а також ознайомилась з історією школи та її режимом роботи. Познайомилась з учителем , класом, отрмала всі необхідні матеріали для подальшої роботи, а саме: розклад дзвінків, список учнів, розклад занять вчителя, мала можливість поспостерігати за проведенням уроків. Також проаналізувала підручники, програми, класний журнал.

20.11.2024 р. - Спостерігала за проведення уроку вчителем. Впродовж цього уроку були чітко дотримані такі дидактичні принципи як: принцип науковості, принцип проблемності, активності і свідомості, принцип доступності, принцип систематичності та послідовності.  Отримала інформацію написання планів-конспектів, як підготовка до проведення уроків. Отримала рекомендації.

 21.11.2024 р. - Здійснювала самостійну підготовку до проведення уроку. В своїй підготовці зверталась до методичних рекомендацій, інтернет ресурсів та педагогічної літератури.

22.11.2024 р. - Проведення першого заліковго уроку з ЯДС.

25.11.2024 р. - Впродовж дня  була присутня на декількох уроках, також зустрілась з психологом, отримала деякі рекомендації у роботі з учнями в класі у якому проходила практику.

26.11.2024 р. - Сьогодні допомагала класному керівнику з перевіркою щоденників учнів, у більшості вони охайні, мають належний вигляд. Також підбирала дидактичний та методичний матеріал, наочність для уроків, які буду проводити під час проходження мною педагогічної практики.

27.11.2024 р. - Проведення уроку з трудового навчання. 

28.11.2024 р. - Проведення залікового уроку з ЯДС. Відвідала виховний захід, проведений класним керівником на тему "Підлітки мають знати свої права та обов'язки".

29.11.2024 р. - Спостерігала за уроками вчителя-класовода та провела один заліковий урок з української мови. На перервах з учнями грали різноманітні ігри.

02.12.2024 р. - Проведення залікового уроку з образотворчого мистецтва.

03.12.2024 р. - Проведення залікового уроку з української мови

04.12.2024 р. - З психологом проводили анкетування "Я та булінг" - першочерговим була коротенька розповідь про булінг та наслідки. Далі учні письмово відповідали на питання та було підведено підсумок що менша частина дітей в класі все ж таки зіштовхувались з булінгом в школі та поза нею.

05.12.2024 р. - Протягом дня спостерігала за роботою школи, відвідала уроки у різних вчителів початкової школи, ознайомилась з різними підходами до дітей.

06.12.2024 р. - Проведення з учнями заходу на патріотичну тему " Ти у серці моїм, Україно"

09.12.2024 р. - Була присутня на всіх уроках вчителя-класовода. Після уроків разом з вчителькою провели бліц-турнір "Щастя у кожному з нас!" В результаті перемогла дружба . На мою думку, проведення даного заходу дало змогу учням стати більш згуртованими.

10.12.2024 р. - Спостерігала за уроками вчителя-класовода. Решту часу присвятила активній підготовці до проведення залікового уроку з музичного мистецтва.

11.12.2024 р. - Проведення залікового уроку з музичного мистецтва. Урок досить продуктивний, діти були активні.

13.12.2024 р. - Проведення залікового уроку з фізичної культури. Урок дуже сподобався, всі завдання і цілі було виконано.

16.12.2024 р. - Спостерігала за уроками вчителя. Також провела з учнями 4 класу бесіду з приводу чергування в класі та на перервах, так як я помітила, що учні іноді можуть не виконувати поставлених перед ними завдань, якщо вони являються черговими.

17.12.2024 р. - Провела з учнями 4 класу захід на тему "Людина починається з добра!". Після провели бесіду з елементами аналізу: що нового дізналися?, що нового усвідомили?, яка стосується виховного заходу.

18.12.2024 р. - Проведення залікового уроку з математики. 

19.12.2024 р. - Провела останній заліковий урок з математики у присутності вчителі 

20.12.2024 р. - Сьогодні разом з учнями пригадали правила поводження на дорозі та під час зимових канікул. 

23.12.2024 р. - 27.12.2024 р. - 




Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати