Виробнича (педагогічна) практика
Виробнича (педагогічна) практика
Виробнича (педагогічна) практика є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми «Початкова освіта» здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня.
Мета виробничої (педагогічної) практики
Метою виробничої практики є поглиблення, вдосконалення та закріплення здобутих знань, умінь і навичок, оволодіння професійним досвідом та формування готовності здобувачів вищої освіти до самостійної діяльності за фахом, а також збір та опрацювання матеріалів для виконання кваліфікаційних робіт на здобуття освітнього ступеня «бакалавр».
Завдання виробничої (педагогічної) практики
-Ознайомлення здобувачів з новим змістом освіти, заснованим на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві; передовим педагогічним досвідом учителів початкових класів.
-Реалізація на практиці принципу дитиноцентризму.
-Набуття досвіду педагогічної комунікації в умовах партнерства між учнями, батьками, вчителями.
- Ознайомлення здобувачів із наскрізним процесом виховання, який формує цінності.
- Формування практичних професійних умінь проведення педагогічного дослідження.
-Закріплення, поглиблення, збагачення та узагальнення знань, одержаних в університеті для впровадження в освітній процес інтеграції дидактики і методик початкової освіти; забезпечення технологічності методик навчання; оволодіння формувальним оцінюванням результатів навчальних досягнень учнів початкової школи.
-Організація інклюзивного навчання.
-Адаптація до практичної діяльності у закладі загальної середньої освіти та робота на місці вчителя початкової школи.
-Розвиток особистісних якостей, що необхідні для набуття професійних компетентностей.
-Виховання національно-патріотичних, інтелектуальних, моральних, естетичних та інших якостей, інтересу і любові до обраної професії, потреби в самоосвіті, вироблення творчого, навчально- і науково-дослідницького підходу до педагогічної діяльності.